De voorbereidingen - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Miriam Rozendaal - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Miriam Rozendaal - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: steefenmir

Blijf op de hoogte en volg Miriam

12 Juli 2010 | Nederland, Pijnacker

Hallo allemaal,

De voorbereidingen zijn in volle gang. Terwijl Steef nog hard aan het werk is om de laatste klussen af te maken ben ik al ongeveer 30 keer naar de stad, het dorp en de AH geweest om de laatste inkopen te doen. En ja jullie raden het al......ik moet morgen nog een keer want er is weer wat bij gekomen op het lijstje.
Morgen voor de laatste keer prikken halen en dan kunnen we als het goed is geen gekke en vies klinkende ziektes meer krijgen (bijv buik tyfus).
Zaterdag gaat de grote reis beginnen. Om 12 uur gaat ons vliegtuig de lucht in en dan jawel..... 17 uur later komen we aan op Java. Gelukkig hebben we een slaappil weten te bemachtigen want steef en stil zitten dat gaat niet samen. Als we op Java aangekomen zijn zullen we jullie op de hoogte houden van onze belevenissen.
Wij hopen op een geweldig mooie reis, een om nooit meer te vergeten.

groetejs Steef en Mir

• 12 Juli 2010 - 20:59

Martine:

Leuk!!!!! Ik ga jullie volgen! Morgen zie ik je nog even, dus dan wens ik je pas een goede vakantie toe. Eerst nog die prikken, brrr... moet er niet aan denken!

• 12 Juli 2010 - 21:09

Jos En Natascha:

Ben je alleen maar bij de AH geweest? Niet naar de Action?
    We zullen jullie volgen, fijne reis!

• 13 Juli 2010 - 13:31

Tina:

Oh oh klinkt weer als een typische start als Mir op vakantie gaat!
    Jullie gaan er vast een top reis van maken en voornamelijk lekker genieten van al het moois wat jullie tegen gaan komen en ga vooral lekker genieten van elkaar.
    Ik zie je in ieder geval morgen!!
    En we gaan jullie ook zeker in de gaten houden, reuze benieuwd!
    Dikke kuss Le en Tina

• 13 Juli 2010 - 18:24

Marianne Brusse:

lieve Mirjam en Steven,
    natuurlijk gaan wij jullie reisverslagen volgen. Je kunt ook wat meer foto's uploaden, want ik heb wat fotoruimte voor jullie gekocht. We zien jullie nog zaterdag, liefs MSB

• 14 Juli 2010 - 07:55

Ronald En Petra:

leuk, ik ben heel benieuwd naar jullie belevenissen

• 14 Juli 2010 - 12:44

Luppie:

Ik wens jullie bij deze alvast een geweldige vakantie saampies !!!
    Geniet ervan zou ik zeggen.....en uhh.....uitkijken !!!!

Kus voor jullie allebei ;o)
    x

• 14 Juli 2010 - 17:34

Bert En Laurence:

lieve reizigers

Wij wensen jullie natuurlijk een super fijne vakantie. Nadat wij foto`s van Aad gezien hebben, weten we een klein beetje hoe mooi en bijzonder het land is! maak maar veel foto`s en filmpjes zodat wij met elkaar als jullie terug zijn nog eens kunnen nagenieten.
    Wij zullen Italie afspeuren naar internet cafe`s! Geniet van het land, de cultuur en van elkaar en rust lekker uit
    liefs van ons

• 14 Juli 2010 - 18:05

Paul & Magda:

Mirjam & Steef

Veel plezier op jullie reis en vertel ons maar wat de aanraders zijn.

• 14 Juli 2010 - 18:42

Josine:

Hee.
    Een geweldige vakantie gewenst! Geniet ervan, saampjes! Liefs, Josine

• 15 Juli 2010 - 09:49

Opa En Oma Prooijen:

jullie hebben al vele reactie,s waar wij ons graag bij aansluiten.oma,s advies is ,let goed o je zelf dan genieten jullie zeker.
    ook wij hopen jullie te blijven volgen en veel liefs van ons

• 15 Juli 2010 - 11:03

Bart:

Hallo luitjes,

een hele fijne vakantie gewenst,en we zullen jullie op de voet volgen!

Groetjes Bart&Ylona.

• 15 Juli 2010 - 20:22

Bart En Ylona:

en mirjam......na jullie vakantie gaan we snel iets plannen met z'n viertjes.....weet je nog wat we afgesproken hadden op de bruiloft

fijne vakantie