Laatste nieuws uit Nederland - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Miriam Rozendaal - WaarBenJij.nu Laatste nieuws uit Nederland - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Miriam Rozendaal - WaarBenJij.nu

Laatste nieuws uit Nederland

Door: steefenmir

Blijf op de hoogte en volg Miriam

16 Juli 2010 | Nederland, Pijnacker

Hallo allemaal,

Vandaag het laatste berichtje vanuit het altijd zo gezellige Pijnacker. Het volgende bericht van ons zal uit Indonesie komen om precies te zijn uit Bogor (als ze daar internet hebben).

De mensen die mij (miriam) een beetje kennen kunnen denk wel een beetje inschatten hoe mijn dag vandaag was of eerlijk gezecht hoe de laatste twee dagen waren. Slecht slapen, aan de dunne en zeer onrustig. Ik ben blij dat ik weet dat al deze verschijnselen als sneeuw voor de zon verdwijnen als ik in het vliegtuig zit maar anders zou ik vakantie voor de rest van mij leven afzweren. Het is maar goed dat Steef de rust zelve is.(spullen klaarleggen....niet nodig doe ik vrijdag avond uit mijn werk wel, bootschappen doen.....nee joh doen we wel op het vliegveld)

Maar goed vannacht om 2.30 eindelijk mijn oogjes kunnen sluiten. Steef lag toen al een uur of 3 te snurken (wat was ik jaloers) Vanmorgen om half 8 gingen mijn luikjes alweer open. Ben toen maar gaan lezen, het boek was zo spanennd dat dat me bezig gehouden heeft tot 14.30. Maar goed ook anders had ik denk al 10 keer mijn tas in en weer uitgepakt:-)
Toen effe naar moeders geweest want ik had het briljante idee om mijn benen te ontharen met harsstrips (tegen iedereen zijn advies in) Ongelofelijk wat doet dat zeer...heb de hele buurt bij elkaar geschreeuwd (he oma), goed volgende keer luister ik gewoon naar de adviesen want dit doe ik dus nooit meer. O wee als ik binnen 4 weken 1 haar terug vind op mijn benen.

Vervolgens toch maar mijn tas in gaan pakken. Dat was niet heel lastig want alles lag zoals gewoonlijk al 5 dagen klaar. Het zat zo in mijn tas en het is ongelofelijk maar waar ik heb gewoon plek over.
Steef had zijn tas idd zoals gepland binnen 30 min ingepakt en dat zonder dat er ook maar 1 shirt klaar lag....goed zo kan het dus ook.

Nu nog de laatste dingetjes, effe naar de kapper, nog wat muziek op de mp3 speler en dan lekker op de bank met een wijntje.

Wij willen wij jullie allemaal super bedanken voor de lieve en leuke berichtjes en e-mailtjes die jullie achter laten. Wij vinden het in nederland al super leuk om te lezen laat staan straks aan de andere kant van de wereld. Echt super leuk.

tot snel maar dan vanuit Java

liefs Steef en Miriam

• 16 Juli 2010 - 20:19

Mart:

Tjonge, je zou bijna thuisblijven! Wat je allemaal niet moet doormaken voor vertrek: slapeloze nachten, aan de race, stress, pijnlijke ontharing: aaaahhhhhh!!!!! Maar onthou: vanaf nu wordt het vast alleen maar leuk! Geniet van jullie vakantie, van al het moois onderweg en elkaar!

Enne, proost met je wijntje!

• 16 Juli 2010 - 21:18

Jos:

Grappig... echt grappig, zeg! ;-)

Kun je die rugzakken niet in een mooi kratje doen?

Goede reis!
    Jos

• 17 Juli 2010 - 05:19

Aad:

Veel plezier in Indonesië en maak je geen zorgen in Bogor hebben ze waarschijnlijk meer internetcafes dan kroegen.