uitslapen en Tanah Lot gezien - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Miriam Rozendaal - WaarBenJij.nu uitslapen en Tanah Lot gezien - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Miriam Rozendaal - WaarBenJij.nu

uitslapen en Tanah Lot gezien

Door: steefenmir

Blijf op de hoogte en volg Miriam

05 Augustus 2010 | Indonesië, Ubud

hallo luitjes,

Vanmorgen hebben we het lekker rustig aan gedaan. We zijn verplaatst naar een ander kamer met uitzicht op niets meer dan jungle en rijstvelden!!!! Ons ontbijt werd wederom op ons balkon geserveerd. Daar zit je dan...fruitsalade, fruitjuice en een omelet te eten om 9.30 met alleen maar jungl geluiden om je heen. Tot dat Mir begon te kletsen :-) Jullie snappen wel dat het zo geen straf is om op te staan. Na ons heerlijke ontbijt een stuk in ons boek gelezen (eindelijk) en vervolgens gaan lunchen.

Om 14.00 uur werden opgehaald door een minibus om op weg te gaan naar Tanah Lot. Een tempel in de zee die op de nominatie staat voor unesco. Onderweg zijn we nog en aantal keer gestopt.
de eerste stop was bij de koninklijke tempel. Wel een paar mooie foto's gemaakt mar verder weinig te beleven. De tweede stop was bij een koffie plantage. Dit hadden we al een keer gezien. Dus ook hier weinig spannend over te vertellen. De laatste stop voor Tanah Lot was een apen bos. Dit was een stuk spanennder. De apen liepen werkelijk overal. Steef had nootjes gekocht om ze te voeren wat tot dat moment best leuk was. Zoals jullie waarschijnlijk al wel vewachten vind mir die beesten best leuk als ze maar niet te dicht in de buurt kwamen. Dus ze ging die beesten ook niet voeren. Helaas was er een heeeeeeeleeeee grote aap die Mir wel erg lief vond. Via haar been klom hij zo naar haar schouder en was niet van plan om naar beneden te komen. Paniek alom. Gelukkig hadden we een gids bij ons die de aap weer vriendelijk verzocht naar beneden te klimmen en dat heeft hij gelukkig ook gedaan. Helaas zijn hier geen foto's van. Eenmaal van de schrik bekomen weer terug naar de auto gegaan en naar tanah lot gereden. Dit bleek 1 grote touristiche attractie te zijn. De zonsondergang was er wel mooi en ook dit heeft een aantal hele mooie foto's opgeleverd maar of het nou werkelijk zo bijzonder was.......
morgen gaan we heel de dag niet doen behalve lekker rond slenteren in het dorpje!!

tot snel!!

Liefs Steef en Mir

• 05 Augustus 2010 - 12:57

Mart:

Hallo uitslapers!

Toen ik het verslag aan het lezen was hoopte ik op een foto van Mir in paniek met die aap, maar helaas, even later las ik dat er geen foto's zijn gemaakt op dat moment, jammer! Ik kan me wel een beetje voorstellen hoe dat er uit heeft gezien. Tijdens onze picknick van laatst was Mir al in paniek als er een hond aan haar kwam snuffelen, laat staan zo'n grote aap! Steef heeft vast erg moeten lachen! Geniet nog van de paar laatste daagjes!

• 05 Augustus 2010 - 15:41

Hans En Marianne:

hallo lieverds, klinkt niet verkeerd zo'n ontbijt op je balkonnetje met alleen de stilte??? van de jungle. Hebben jullie lekker geklaverjast? Geniet nog maar even van de warmte, hier is het erg wisselvallig en fris. liefs H&M

• 05 Augustus 2010 - 21:12

Jos En Natascha:

Klinkt goed! Jammer dat we geen foto hebben van die aap op Miriams schouder... ik zag wel weer een dartposter opkomen...

Fijne dag morgen!

• 06 Augustus 2010 - 10:14

Steef & Pris:

Jeetje wat een verhalen allemaal zeg, zo maak je nog eens wat mee op vakantie! Mir apen vindt jij toch niet eng? Jammer dat je er geen foto van hebt!Had graag Boqito op je schouder willen zijn zitten hahah...
    Veel plezier nog de aankomende dagen en tot volgende week! Liefs van ons

• 06 Augustus 2010 - 22:21

Bert En Laurence:

hallo kids,
    wij hebben met heel veel plezier jullie reisverslagen gelezen!wat maken jullie veel mee en wij hier genieten mee met jullie mooie en spannende verhalen.
    Mir jij wilde toch altijd een aapje als huisdier?? weet je nog..
    En Steef met zijn sarong..jij moet nooooit meer iets anders dragen,dit staat echt heel goed!
    Wij zijn vandaag weer thuis gekomen en hebben het ook heerlijk gehad.
    Toscana was geweldig, wij hebben net zoveel doms gezien als jullie tempels.
    Een dikke zoen voor jullie beide