terug op hollandse bodem - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Miriam Rozendaal - WaarBenJij.nu terug op hollandse bodem - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Miriam Rozendaal - WaarBenJij.nu

terug op hollandse bodem

Door: steefenmir

Blijf op de hoogte en volg Miriam

10 Augustus 2010 | Nederland, Pijnacker

Hallo allemaal,

Vandaag het laatste reisverslag van ons want we zijn weer veilig geland op hollandse bodem!

De laatste dag van onze vakantie hebben we doorgebracht liggend op een bedje aan het zwembad met een goed boek. Om de 30 minuten het zwembad in want het was erg warm. De telefoon lag naast ons want we lagen met smart op Gepke te wachten die ons de avond er voor had verteld dat ze in het begin van de avond aan zou komen. En dat was ook het geval. Om 17.00 kregen we een sms dat ze in Sanur aangekomen was en dat ze ons over 15 minuten in de lobby van haar hotel verwachte. Wij liepen op dat moment nog in zwembroek en bikini dus snel onder de douche gestapt en ons gehaast naar haar hotel.
Ongelofelijk....1000 en 1 hotels in Sanur en Gepke zit in het hotel tegenover dat van ons. Alsof het allemaal zo heeft moeten zijn.
Het weerzien was erg prettig (een beetje zoals in de film rennend naar elkaar toe) er we hebben honderduit onze verhalen uitgewisseld. we zijn met zijn drieen lekker gaan eten in een tentje waar we met onze voeten in het zand zaten. Om 22.00 uur werden we er daar uitgegooit en zijn we verplaatst naar een Ierse pub waar we een heerlijke coctail gedronken hebben. Erg laten maken zat er niet in want het nachtleven in Sanur houd er om 24.00 uur mee op. Wij hebben Gep weer naar haar hotel gebracht en we hebben afscheid genomen. Het was zo onwerkelijk om elkaar daar in Bali te zien maar het was echt geweldig!!!!!!!

De volgende ochtend hebbben we het allemaal op ons gemakkie gedaan. rustig gaan ontbijten en daarna tassen ingepakt en nog een boekje gelezen en vervolgens naar de hotel lobby om uit te checken en een taxi te bestellen op weg nar het vliegtuig.

De reis van deur tot deur heeft zo'n 27 uur geduurt. Steef heeft geen oog dicht gedaan terwijl Mir toch zeker een uur of 7 heeft liggen slapen! We zijn dus blij dat we toen we hier aankwamen, opgehaald werden door Mir d'r ouders (inclusief moeder die eigenlijk moest werken) en thuis effe een paar uurtje onze ogen dicht konden doen.

Lieve vrienden en familie, wij hebben een prachtige reis gemaakt, we hebben ervaringen opgedaan en beelden in ons hoofd die we nooit meer zullen vergeten. Wij willen iedereen die met ons meegeleefd heeft en al die lieve berichtjes achtergelaten heeft super bedanken. We keken iedere dag weer uit naar jullie reacties.

heel veel Liefs Steef en Mir

• 11 Augustus 2010 - 06:35

Gepke Vanaf Bali:

Zeven uur slaap...primatourtje? Ik zit na mijn verrukkelijke massage nog even wat te eten op t terras en over een uur naar t vliegveld. Geen zin... Thuis waar naar Albert Heijn, bankhangen, zappen, wassen en alles weer zo "dagelijks". Maar goed de herfstvakantie is ook al geboekt! Gisteren gefietst, wat mooi en wat een schitterende dorpjes. Jullie kennen t! He Gado-gado avond plannen en nog erns nagenieten van het mooie Indonesie? Dikke kus

Gep

Een dagje fietsen...zonder trappen

03 Augustus 2010

Bijna opgepakt in Ubud
Miriam

Met een 4 by 4 toeren door Costa Rica. Een hele belevenis. Wij kijken er erg naar uit en hopen dat het weer een onvergetelijke reis gaat worden. Veel adviesen en tips van vrienden en familie ontvangen dus we hebben al een hele lijst met plaatsten die we graag willen zien. Op deze manier willen wij ons reisverslag bij houden om de herinnering aan deze reis voor altijd levendig te houden.

Actief sinds 12 Juli 2010