nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Miriam Rozendaal - WaarBenJij.nu nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Miriam Rozendaal - WaarBenJij.nu

nog 1 nachtje slapen

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

15 Juli 2012 | Nederland, Pijnacker

Hallo allemaal,

Nog 1 nachtje slapen en dan gaat het grote avontuur beginnen.

Voor de meeste van jullie is het wel bekend dat ik een klein beetje last heb van vakantie stress. Normaal gesproken ben ik al een week van te voren mijn spullen aan het klaar leggen, oneindig veel lijstje aan het maken, 20 x op en neer naar de winkels omdat ik toch weer wat vergeten was enz. Dit jaar is het met de vakantie stress niet anders maar de voorbereiding wel. Ik moest namelijk tot donderdag werken en vrijdag zat vol met afspraken. Het kwam er dus eigenlijk op neer dat ik maar 2 dagen had om mijn spullen te pakken. En nog erger.......ik kon alleen zaterdag nog maar boodschappen doen. Jullie begrijpen dat dit mijn zenuwen niet te goed kwam. Steef wil jij de printer aansluiten op de computer, steef wil jij dit uitprinten, steef wil jij de reisdocumenten inscannen, steef moet jij je spullen niet gaan pakken. Het is onbegrijpelijk maar hij blijft lief en vol geduld.

Gelukkig zit nu alles in onze tassen. Natuurlijk wel na 10 keer spullen er in en er weer uit, want het zou toch wel een wonder zijn als alles in 1 keer alles in je tas past. En nu is het wachten .........en wachten .........en wachten todat we weg mogen.

Om 10.10 gaan we de lucht in en 20 uur later stappen wij uit in San Juan. We hebben nog wel een een overstap in amerika dus daar kunnen we onze beentjes even strekken. Als we landen in Costa Rica is het daar 21.00 uur( 8 uur eerder dan in ned) We kunnen dus meteen ons bed op gaan zoeken en ik vermoed dat we daar heeeeeeel blij mee zijn.

Wij hopen regelmatig internet tegen te komen zodat we jullie op de hoogte kunnen houden van ons avontuur!!!!

Liefs Steef en Mir

  • 15 Juli 2012 - 13:22

    Pien:

    Hee Mir en Steef,
    Heel veel plezier aan de andere kant van de wereld, ga jullie volgen.
    Goede reis morgen!
    X

  • 15 Juli 2012 - 19:00

    Mart:

    Fijn dat alle stress nu voorbij is, alhoewel, wachten is ook niet alles! Ik heb jullie 10 minuten geleden nog gezien, maar ook via internet een fijne en mooie vakantie gewenst!
    X Mart

  • 16 Juli 2012 - 06:44

    Jaap:

    Veel plezier en rij geen schildpad aan! En geniet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

Met een 4 by 4 toeren door Costa Rica. Een hele belevenis. Wij kijken er erg naar uit en hopen dat het weer een onvergetelijke reis gaat worden. Veel adviesen en tips van vrienden en familie ontvangen dus we hebben al een hele lijst met plaatsten die we graag willen zien. Op deze manier willen wij ons reisverslag bij houden om de herinnering aan deze reis voor altijd levendig te houden.

Actief sinds 12 Juli 2010
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 40467

Voorgaande reizen:

16 Juli 2012 - 07 Augustus 2012

Roadtrip door Costa Rica

17 Juli 2010 - 10 Augustus 2010

Backpacken Java - Bali

Landen bezocht: